39,338,072 foto's


Creative Commons...gezellig met z'n allen foto's delen op het internet. Soms lijkt het net of de founding fathers van het wereldomspannende web ouwe hippies zijn met gemeenschapsidealen. De grootste groep foto's op Flickr (dik 39 miljoen stuks) mogen worden verspreid zolang het maar niet voor commerciƫle doeleinden is en de pica's niet worden vernaggeld. Heel cool.
Een nadeel: het is een understatement om te stellen dat niet iedere foto op flickr even fraai is. Neem nou dit broodje... (eigenlijk een slecht voorbeeld want het blijkt om een serie te gaan waarin een grootmoeder een korte cursus broodjes maken geeft. Toch best weer geestig bij nader inzien).

1 reacties:

Marianne zei

Ha lekker!
Zelfgemaakte broodjes, maar ik moest wel eerst even goed kijken wat het was.

Flickr is wat mij betreft een mooie bron om uit te putten. Wat ik me vooral van mijn ding 7 herinner zijn de leuke toepassingen zoals Color fields colr pickr en Findr. Heb je die geprobeerd?

Een reactie posten