23

Volgens mij heb ik in een van de eerste blogs iets gezegd over de lol van het zoeken (en vinden) op internet. Dat ik dat leuker vind dan RSS-feeds die nieuwtjes kant en klaar aanleveren. Zo heb ik 23-Archiefdingen ervaren: als een interessante zoektocht. Aardig wat van de 'dingen' kende ik gelukkig al, maar er waren ook verrassingen. Footnote was denk ik de grootste. Wat geweldig is dat! Wat een cool materiaal!
Ook geweldig: delicious. Tutorials over de meest uiteenlopende onderwerpen. Vooral veel Photoshop (!!!!).
Wat ik heel aangenaam aan de cursus vind, is dat die -heel 2.0- in de eigen tijd kan worden gedaan. De afgelopen 23 weken zijn de 'dingen' mooie stoplappen geworden in mijn agenda. Relaxte tussendoortjes. Jammer dat het nu afgelopen is.
Veel succes met de volgende groepen!

0 reacties:

Een reactie posten